Morten1989 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Heisann. har bestilt meg angeleyes nå, og lurer på hvordan jeg skal gå frem får å skifte frontlyktene og blinklysene framme? mvh Morten
-Marius- Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Heisann.har bestilt meg angeleyes nå, og lurer på hvordan jeg skal gå frem får å skifte frontlyktene og blinklysene framme? mvh Morten Førs må du ta av blinklysene, det sitter en klips i mellom hoverlykt og blinklys, vipp den ut og lyset er ute. Hocedlyset er festet med skruer. To oppe, en på hver side. SÅ er det bare å koble av ledninger og dra lyset ut.
osjaavik Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Prøvde akkurat å ta ut hovedlyktene mine, noe som viste seg å være for vanskelig for meg:P det er 3skruer på toppen, så var de tydeligvis festet fra undersiden også, men jeg fant ikke ut av det så jeg ga opp(hehe). menmen får vel bare se litt etter i haynes boka. = /
-Marius- Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Prøvde akkurat å ta ut hovedlyktene mine, noe som viste seg å være for vanskelig for meg:P det er 3skruer på toppen, så var de tydeligvis festet fra undersiden også, men jeg fant ikke ut av det så jeg ga opp(hehe). menmen får vel bare se litt etter i haynes boka. = / Siter en skruve på hver side også. en under dekselet til radiatoren innenfor nyrene, og en der som blinklyset var festet til hovedlykten. Ikke dumt å se i boken, der står det forklart!
Morten1989 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 Ok, takker for svar Skal bli gått å få monter de nye hella lyktene
StianA Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 bare et tips til deg, når du bytter lykter så er det lurt og ikke skifte posisjon på de sorte plastik holderne som skruene sitter i. du burde ta en tang eller noe og holde disse fast når du skrur ut skruene ellers kan lyktene lyse helt feil og da må du til verksted og få stilt de inn igjen vbare et tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå