Gå til innhold

senke komp eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg driver å skrur av toppen min å skal skifte toppakning veldig snart nå,men så er problemet at jeg veit ikke om jeg skal senke kompen eller kjøpe en forsterka "org" pakning som tåler endel trykk som ikke senker kompen..

Har turbo på bilen (325ie36,91mod) men vist pakninga skal holde til 1,5 bar og jeg tenker å kjøre 0,8 med den pakninga som ikke senker kompen er det noe som kan skje med resten av motoren da?,lettere å få tenningsbank osv?

snakker med en ifra forumet hær å han sier den komposittpakninga som er like tykk som org pakninga tetter bedre en en mls pakning,

Litt usikker på om jeg skal gå for lms eller en slik forsterka pakning som ikke senker kompen..

Men høres ganske realt ut med den forsterka pakninga da,er også litt billigere en lms,

har forstått det sånn at skal du ha lms så må du være sinnsykt nøye å plane å måle blokka også?

Ble endel spm men håper noen kan svare på endel av de værtfall : )

Skrevet

Hei.

E du broren te Sindre du??

Bror te Marit hær :D

Gå for MLS + ARP du..

send mæ mobil nr.t ditt på PM,så kjæm å bortover å ser.

Skrevet

jeppjepp

Men en ting til jeg lurer på. er det flere bolter du må skru ut en de 16 boltene i toppen for å ta av toppen?

har løsna alle de 16 boltene men mener det er enda en som er helt til høyre som er en 8mm torkx nøkkel som sitter nedi et hull?

har prøvd å rikke av toppen men får det ikke til så lurer nesten på om jeg må opp med denne også, trengs vell en torkx kopp som har et forlenget hylse som er ganske tynn, siden koppen er litt nedi det hullet.

håper på svar : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...