Gå til innhold

E36 320 (328) mtech. Nå til salgs

albin
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal bilen selges. Kom med bud.

mobil 98443597, Tor-Arne

Bilen er i utgangspunktet en 320 med; 328 motor, m3 grenrør, 325 insug, programvare fra ESS, sportseksos med fjerna katalysator, kn luftfilter.

Gule koni dempere foran og sachs dempere bak med eibach 40/40 senkesett.

EBC turbogroove skriver rundt hele med orginale bremseklosser.

Shortshift fra ESS og diffbrems.

8,5" rh felger med 225/40 18 dunlop sport dekk foran og 9,5" rh felger med 255/35 18 dunlop dekk bak. Helt nye dunlop sp winter sport m3 185/65 15 piggfire vinterdekk på bmw org alu felg.

Svart vader interiør, alpine CDR 9835R spiller med mds 6,5" framsystem drevet av forsterker(alt av kabler til basskasse og forsterkere er trekt til koffert)

Bilen er en 1993 modell som ble importert fra Tyskland i 2001

Olje/filter skiftet hver 800 mil (castrol tws 10/60), byttet for 50 mil siden.

Bilen blir EU godkjent til april 2010 før salg.

01jw3.jpg

02bo6.jpg

03ie1.jpg

04xs6.jpg

05ac4.jpg

06ce9.jpg

07oa6.jpg

08sz3.jpg

09jp6.jpg

10ft7.jpg

11qd9.jpg

13re6.jpg

14az7.jpg

15qy5.jpg

17aj8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328 ligger fra rett under 100lapper og opp til 180 sånn ca. Du har pent interiør, bilen ser bra ut generelt sett samt den er gått relativt kort. Den har oppgradert motor (grenrør, 325-innsug) og ellers litt oppgraderinger. Din er ombygd, men du skriver ikke noe om den er godkjent eller ikke. Antar da at den er godkjent, samt du har papirer på ombyggingen. Vil anta du kan for 130-140 får denne. Treffer du riktig kjøpe vil jeg tro du får en del mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan og være interresert til rett over 100 lapper.. Hva er det som må gjøres av småfiks.. Er det noe rust på bilen? Hva skal til for at den blir godkjent ombygget?

Siden den er imortert i 01 må det vel også betales en saftig sum til snylterene i øst for at det skal bli godkjent med ny motor?

Er det noe form for servicehefte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Skal ikke prøve meg på noe prisantydning, men jeg vil bare si hvor utrolig godt jeg likte bilen din. Farge, styling, felger, interiør og motor er helt rett! Du kan sikkert tjene litt på å vente med salg til våren. Ellers kan du jo nevne når bilen skal inn til EU-kontroll, følger servicehefte med, heftelser, kræsjet, rust og generell tilstand på karosseri, motor osv.

Lykke til med salget!

snes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ganske mye i avgift om den skal godkjennes ja. Men har hatt den i 2 eu kontroller uten problem. Den må godkjennes før april 08, men det tenkte jeg å ta nå i desember, så det er gjort før salg. Er ikke noe rust, men er luftbobler på begge skjermene bak og foran. Så bør lakere hjulbuene. Ellers synger sommerdekka på siste verset. Bør nok byttes.

Ellers er bilen i veldig god stand. Skulle det være noe som ikke går gjennom eu kontroll, blir dette selvfølgelig fikset før salg. Er bare å komme med bud. Jeg kan nåes på telefon 984 43 597. Bare å ringe om det er noe dere lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...