Kåre Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en BMW M3 1998modell. Så har jeg et spørsmål ang. kjørecomputeren på denne. Er det mulig å skifte språket på kjørecomputeren fra tysk til norsk eller engelst? Mvh Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Det er fullt mulig. Ta turen innom bavaria og si at du vil ha den på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Du kan skifte språk til engelsk med denne fremgangsmåten. Tok 1 min det. Gratis også Storkjørecomputer gjør følgende. 1.) Skru på tenningen. 2.) Vent til en evt. check control er ferdig. 3.) Trykk inn 1000 og 10-tastene samtidig, da vil du få opp "Test-Nr." 4.) Trykk så 10-tasten. 5.) Da skal du få opp "LAND:0 D" D=deutchland (tysk). 6.) Trykk en gang på 1-tasten så skifter det til LAND:1 GB. Det er engelsk. 7.) Trykk SET/RES tasten. 8.) Og til slutt CHECK-tasten. Liten kjørecomputer gjør følgende 1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously 2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01 3. Press the Set/Res button. 4. The display will now show Sprache: 1 engl. Well, yours will show some other language, but if you want English scroll through (by pressing the 1 button until you see: 1 engl. Kanskje noen her som trenger å skifte språk fra tysk til engelsk. Lykke til folkens, funket for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en BMW M3 1998modell. Så har jeg et spørsmål ang. kjørecomputeren på denne. Er det mulig å skifte språket på kjørecomputeren fra tysk til norsk eller engelst? Mvh Kåre Gratulere med ny og feita bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Hjertelig takk for svaret. Skal prøve det så fort jeg får sjansen :=) Som omtrent er om 14 dager... Og takk kabeldeigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Hvordan vet jeg om jeg har stor eller liten kjørecomputer? Er det den fysiske størrelsen eller er det mer funksjoner i den store.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Hvordan vet jeg om jeg har stor eller liten kjørecomputer?Er det den fysiske størrelsen eller er det mer funksjoner i den store.?? kommer an på antall knapper. er det ikke plass til flere knapper er det den største. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibsn Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 vet du tilfeldigvis hvordan man skifter fra tysk til engelsk på en 730 92 modell også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibsn Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Etter litt lesing så fant jeg ut av det gitt nå gjenstår det bare å gå ut å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 vet du tilfeldigvis hvordan man skifter fra tysk til engelsk på en 730 92 modell også? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ght=manual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå