StianA Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 hei ryddet litt i garasjen min her om dagen og da fante jeg noen deler jeg ikke har behov for lengre. en shortshift som passer bmw e30, e36 og e46 den er aldri brukt og ligger i en eske. bud? har også en mautitsius blå grill uten nyrer med noe rust og bulker men er du fingernem så trenger du ikke å være rakettforsker for og få den fin igjen. (uten nyrer) har også noen orginale baklykter med orange blink strøkene. 500 kr hvite blinklys på siden av bilen. 200 kr orange side blinkere. 100 kr orginal hattehylle med rullgardin. mindre pen men kan fikses opp. bud skipose og ramme bak, baksetene hvis dere skjønner har mere men kommer ikke på i farten. kom med bud der det står bud bilder kan skaffes dersøm ønskelig;) mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 har du frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 har du frontlykter? nei de er solgt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Mye skal du ha for shortshiften? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Mye skal du ha for shortshiften? Bilde? har ikke bilde men kan ordne, rundt 500 kr den kostet 800 kr ny hos motortecknik. men tar også imt bud men ikke skam bud da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hvor mye for hattehyllen med rullegardin? Er den orginal forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hvor mye for hattehyllen med rullegardin? Er den orginal forresten? Og hvilken farge på hattehyllen...? Kanskje et bilde hvis mulig? Kan sendes på MMS og, får nr på pm hvis du gidder det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Hvor mye for hattehyllen med rullegardin? Er den orginal forresten? Og hvilken farge på hattehyllen...? Kanskje et bilde hvis mulig? Kan sendes på MMS og, får nr på pm hvis du gidder det... hatte hyllen er grå og den er orginal, den har også org. festene. send nr på pm du så fikser jeg bilder da jeg kommer hjem fra jobb;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 bilde av grillen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 skal legge ut bilder av den etter jobb i dag så kommer bilder i 5 tiden ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå