Hawkon88 Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 hva anbefales av dempere og fjører? swaybars- avstivere osv.. sikter mot banekjøring.. vil tenke litt på lommeboken også.. helst ikke langt over 15000 totalt sett.. det jeg lurer mest på er hva som er best av h&r, bilstein, koni osv.. hvilke swaybars bør jeg velge?
Hawkon88 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 hva kjører dere andre e30 gutter med?
LarsFromasj Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 FK coilovers m/ gule koni dempere DTM Fjærbeinslager (Justerbare hjulvinkler) Powerflex foringer i hele understellet Forsterningsplater til støtdempertårn forran Forsterkningsplater til travers forran Forsterkningsplater til stabstagsoppheng bak Stabilisatorstag GruppeN (Front Ø22mm - Bak Ø19mm)
Hawkon88 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 er dette værst eller vil det bli bedre med h&r +bilstein istedetfor fk og koni? hva vil ca pris for noe sånt være? disse forsterkningsplatene.. er dette noe jeg kan lage selv (jobber på mek verksted) eller må jeg kjøpe? hvor monteres de?
Frode_E30 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 er dette værst eller vil det bli bedre med h&r +bilstein istedetfor fk og koni?hva vil ca pris for noe sånt være? disse forsterkningsplatene.. er dette noe jeg kan lage selv (jobber på mek verksted) eller må jeg kjøpe? hvor monteres de? Forsterkningsplatene får du med i gruppeN settet. Jeg skal kjøpe H&R Stab settet der trenger du ikke forsterkninger, 22mm foran og 18mm bak. Dette er justerbart. Jeg kjører koni, apex 60/40, poly, alu stag oppe og snart H&R under. Med de originale stagene under krenger den en del på banekjøring. Se her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63610&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå