Jørgen Lie Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 *Facelift fra 2002 *Modifisert M-front *Rieger Sideskjørt *Rieger nederste del av hekk *Rieger bakrutesenker *19" Alpina felger. *17" M-felger med nye vinterdekk *M-baklykter *Valsede buer bak. Går fint me 10*20". Er prøvd på. *Lakkerte detaljer i bilens farge innvendig *Justerbart senkesett, GODKJENT i vognkort. Meget behagelig bil å kjøre.. Godt utstyrt med cruisekontroll, klima, aircondition, mulitfunksjonsratt, kjørecomp osv. Gått ca 157000. Veldig økonomisk å kjøre. Bilen befinner seg i Kristiansund.. Kan ta innbytte i billigere bil. Men det skal være en BMW. Pris: Bud. Gjerne ring el send sms for spørsmål da jeg ikke henger på forumet 24/7.. 90985402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 bilder inni bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 bilder inni bilen ? Bilder inne i bilen kommer, bare grave frem kameraet igjen. men i løpet av dagen kommer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Prøvde 10*20" bak.. Bildene inne i bilen er kanskje ikke av den beste kvalitet. Listene ser mye mere "knallblå" ut enn de er i virkeligheten.. Kameraet er ikke helt på talefot om dagen..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Bud??? Ok, 80000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Meget pen bil! Minstepris? Antar det er 130 eller opp hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Meget pen bil! Minstepris? Antar det er 130 eller opp hvertfall Takk for d.. Minsteprisen er nok helst litt over 130 ja, hvis ikke lar jeg den bare stå i mitt navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Bud??? Ok, 80000.- Når jeg skriver bud mener jeg ikke SKAMBUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Interessert i innbytte i en 92-mod (okt.91) E36 320i? Kan lese om den under tråden om min bil... Kan godt kjøre bilen din selv om den står i ditt navn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Interessert i innbytte i en 92-mod (okt.91) E36 320i? Kan lese om den under tråden om min bil...Kan godt kjøre bilen din selv om den står i ditt navn hehe har faktisk akkurat sittet å lest om den.. Er vel helst intr i bytte i E30. Men kommer så klart på mellomlegg osv... Hehe, det kan du sikkert gjøre ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Jaja, får vel heller prøve å selge min. Er bilen fremdeles til salgs over nyttår får jeg se om jeg klarer å rote frem litt penger Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Jaja, får vel heller prøve å selge min. Er bilen fremdeles til salgs over nyttår får jeg se om jeg klarer å rote frem litt penger Lykke til med salget Bare å skrike ut det. Vet aldri.. Takk skal du ha..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg