Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har angeleyes på bimmern, men de er ganske så gule iforhold til kjørelys/tåkelys på bilen da det er xenonlook på disse..noen mulighet for å bytte de pærene som sitter i ringene i lykta til led/xenonlook?

• 2 weeks later...
Skrevet

vet at du får kjøpt vanlige kjørelys i sånne "hvit" farge. eller cool blue hos mekonom osv.

men vet ikke åssen det blir med ringene. må vell gå an og skifte AE pærene i ringene. på noen er det vell kanskje 4 stk. leste at det var en som måtte ta av lykte glasset osv.

kan ikke svare hel sikkert på dette da jeg ikke har gjort sånn på mine angeleyes.

Skrevet

Ringene sitter festet på innsiden av lykteglasset, så hvis du klipser av dette får du tilgang til pærene i bakkant, sånn er det i alle fall på mine. Det er ikke store jobben, men du bør nok sette av litt tid siden du må ta ut lyktene for å få delt dem. Brukervennlig opplegg #-o

Edit: Sitter sokkelløse pærer i ringene, antageligvis 6w, så da kan du jo undersøke om det er noen sånne med hvitere lys å få tak i. I lyktene mine sitter det tre pærer i hver ring.

Skrevet

i mine sitter det 4pærer i hver ring..er en som selger slike pærer i xenonlook..hadde vært artig med tanke på at jeg har xenonlook i tåkelysene og i vanlig kjørelys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...