Rogern Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 kommer fra en 93 320i coupe. er en rift som er sydd på førersete. ellers er di pene dørtrekkene følger også med har bare ikke skrudd di av.. +sidestøttene bak ble ikke med på bildet. har også innertak,grå/sort gulvmatte++ komplett el.takluke har jeg også.
Bimmerlars Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Skulle hatt dønn strøkne dørtrekk foran. Ihvertfall passasjerside. Bilder?
Rogern Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 tror d er noen løse tråder rundt døråpneren på trekket... kan ta bilder om noen dager edit pass.side er ok mener jeg
Bimmerlars Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Da er jeg veldig interessert i pass side trekket! Må bare få noen bilder så jeg ser om fargen stemmer osv. Er også to høyttalere i hvert dørtrekk i min bil. Såkalt hifipakka når bilen var ny. Er det det i disse?
patte Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 hei hvor mye skal du har for begge dør trenkene ??? pm fort eller send sms skal snart til nord trøndelag og hente styling sette mitt ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå