Gå til innhold

81mod 745ia deler til salgs om noen uker


Hawkon88
 Share

Anbefalte innlegg

det kommer deler og karosseri tilsalgs om noen uker.

selger videre ALT bortsett fra motor og ledningsnett og hjerne.

pm hvis interesse for deler. kommer til å skrotes i løpet av kort tid etter at jeg har mottatt bilen. karosseriet skal være strøkent (noe rust sikkert- men lite bulker) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt produsert 16 168 av disse bilene her, på verdensbasis.

Det er lite det i forhold til andre typer bmw`r som er produsert 100 000 +++ av.

For å starte med litt "alvorlig" snakk:

Lite og ingen av disse bilene ruller på veiene lengere, og mange er hugget, for ikke å snakke om at store deler av de har blitt skrotet til fordel for å bruke motorene i mindre biler som f.eks E28 og E30.

Av den grunn vil jeg si at de er rimelig uvanlige, ikke hver dag man ser en slik en for å si det slik.

De siste 2 årene har ikke jeg sett en eneste E23 rulle på veiene her jeg.

Men sånnsett er det jo bedre å bruke deler fra mange "slitne" biler og bygge noen få strøkne istedenfor.

Så: har du bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt produsert 16 168 av disse bilene her, på verdensbasis.

Det er lite det i forhold til andre typer bmw`r som er produsert 100 000 +++ av.

De siste 2 årene har ikke jeg sett en eneste E23 rulle på veiene her jeg.

:)

eg har faktisk sett 2stk på veien i de siste årene :shock:

og min bror har sett en han og vist nok :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder kommer når jeg har fått bilen.

har ikke sett bilder av den selv enda. eneste jeg vet er at den er ganske bulkfri og blå og at "jeg kan tjene inn frakten på å selge deler eller karosseriet videre" og at den kan kjøres- dog ikke godkjent og jeg burde få fraktet den til bergen istedet for å kjøre selv.

når jeg kommer med e30 345 med 450hk om noen år,(holder på med m30b35 no) så tror jeg det er noen som er glad for at jeg gjør som jeg gjør.

jeg syns det er kjipt å fjerne enda en 745 fra veiene. i bmwhjertet mitt syns jeg det er dumt. men de gamle skjøre må gi et velfungerende hjerte videre til de yngre generasjoner så de kan bli sprekere..:P

selv holder det både tids, plass og økonomisk sett med kun et prosjekt. selvom jeg gjerne skulle hatt denne bilen velfungerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke. er oppider han bor- fikk mail til selger av en bekjent når vi snakket om heftige bygg. og jeg nevnte det måtte være gøy å ha 345.. selger sa ingenting om autodb.

jeg har også betalt 12 for bilen.. og då prutet jeg endel.. så vet ikke. men farge og fylke stemmer overens.. :S

også litt rart at selger ikke har fjernet annonsen enda?

ble litt usikker plutselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16000 kvalifiserer ikke til att det er en skjelden bil..

Finnes mange bmw modeler som er produsert i færre eksemplarer en dette.

De er jo på en måte posetivt for eiere av disse at de blir huggd, verdien på de gjenlevende blir større og delletilgangen øker :D

Koss deg med motoren din du, har prøvd en e28 med denne motoren og de var helt rått!

Vill tro dette blir enda bedre i en e30.

Send meg en pm når du får bilen, trenger kansje noen deler.

Jeg har foresten to orginale 745i på samvidtigheten, å sover fortsatt godt om natten 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...