Kåre Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Vel, det har seg sånn at i M3en jeg kjøpte så står det en kasett spiller. Som er en grei sak å få byttet ut. Men det som værre er, er at i midt-konsollen så står det sånn kasett-rack. Sånn som man lagrer kasettene i.. Og det er jo rimelig menigsløst og bruker mye plass unødvendig. Så da lurte jeg på om dere drevne BMW gutta har noen gode råd om hvordan man fjerner dette og hva praktisk man kan putte ned der istedenfor.. Mvh Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 her er det samme diskutert. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39255&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Takk for det. Får se hva det blir til. Virker jo greit å bare røske ut innmaten å kasett-holderen men spørs kor fint det blir då.. Men jeg fant ikke noe sånt inne på den der www.koed.dk Kanskje jeg ikke er så god i dansk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hva med å skru den ut og sette inn noe som er originalt - er vel ikke verre enn det? ville ikke begynt med noe jallamekk i en m3.. eller hvilken som helst bil forsåvidt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Bytt ut kassett holderen med en slik "pølseholder" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå