jolly Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 X3 ? Litt uheldig ? PS! Jeg hadde skrevet X 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 X3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Javisst er det det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Jeg jobbet på en Esso stasjon tidligere, og da hendte det noe liknende en kveld jeg jobbet. En taxi som dro av sted med pumpen i bilen. Men slangen"revnet" ikke, så hele greia ble dratt ned fra plattformen og fulgte med. Tror det ble reprasjoner på ca 300 000,- i utstyr og biler på omerådet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Synes det er utrolig at dette kan gå an jeg da.... Må jo for pokker huske at en har fylt bensin og at pumpepistolen fortsatt står i vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Burde det ja. Men det er endel stressa og distrè folk i fedrelandet. Og jeg tror det er grunnen til slike uhell... Men det er godt gjort å klare noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Det der må være ei kjærring på shopping tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Haha kjærring ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Uff føler seg sikkert ikke så smart etter å gjort en sånn ting vill jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå