Ralph Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hei hei =) her er min bil som jeg kjøpte i sommer en gang.. e36 320 91 modell.. akkurat fått inn z3 seter så tenkte jeg skulle vise hvordan det ble meget fornøyd med resultatet. Ikke le av bak fanger og forfanger ! står på handle lista. og dette er sommer felgene: Ble ganske uklare bilder, oppdaterer kanskje med noe bedre senere. Bilen trenger litt senk osv, skal slenge på full m-tech styling til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Det så litt, hmmm, spesielt ut med slike seter i en E36. Ikke stygt, bare spesielt! Du vet hvertfall at du har et interiør ikke alle andre har Var det bare å sette dem rett inn, eller måtte det noe tilpassing til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Orginalt valg av seter i E36. Som Ad|os sier, så var det spesielt. Men bra at noe kan være litt orginale også Ellers ser det ut som en fin bil du har. Gleder meg til å se bilder til våren med senk og nye fangere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 takk takk er hvertfall jævlig deilige å sitte i.. måtte tilpassning til ja.. kan legge ut bilde av løsning etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Bilen ble "sprek" den med de seta. Ikke stygge , og sikkert gode å sitte i. Grei modifisering. men de frontlyktene dine.......vel....nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 synes de er fine jeg. helt vanlige angel eyes med chrom inni. har du noe bedre forslag så er jeg åpen for det såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Blir bra dette ralph ble faktisk pent med z3 setene! Med litt senk og m-tech styling blir dette rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Grei og original bil. Er det noe galt med baklyktene dine? De lyste veldig sterkt. Hadde tilsvarende lykter(FK Crystal Clear),de lyste ikke opp som et juletre. Jeg hadde nok handlet DE-lykter rimelig kjapt. Ellers kan du vurdere senk, m3 speil og m3 front. Dette er modifiseringer som jeg mener hever bilens utseende betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 helt vanlige angel eyes med chrom inni Chrom er ikke pent. Blir for Usa og bling på en fra før veldig vakker bil. Engle auge er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Stillig da med Z3 seter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Først og fremst bort med de utrolig stygge frontlampene dine. Passer ingen E36 uansett hvilken stil du kjører! Første gang jeg har sett z3 seter i E36. Ble ikke ille det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 setene er deilige å sitte i de! og fint er det også! Ja, "Ralph" det blir mtech å senking til våren for begge oss antar jeg. +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå