Crazy-Kid Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Jeg holder på å skal ha av dynamoen, men har et lite problem. Har tatt av alt så jeg har kommet meg fram til dynamoen, når jeg har løsna de to boltene som dynamoen sitter fast med så sitter dynamoen forsatt fast. Skjønner ikke hva som holder den igjen.. Noen som kan hjelpe? 318i E46 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Dersom du har løsna alt så er det bare å rikke den att og fram til den kommer. Sitter litt i foringene. Blir trangt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 oki. Har skrudd ut boltene men må ikke skru på mutrene eller no? de bare står der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realracing Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 oki. Har skrudd ut boltene men må ikke skru på mutrene eller no? de bare står der? de sitter ganske bra.. bruk noe å brytte den forsiktig av med. vis alt er løsnet. 2 skruer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå