Singda Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Driver å prøver å fikse vinduet mitt på høyre passasjerside fremme, ( 325i e36 91 mod sedan) Men det detter ut av sporet sitt, det tipper fremmover på en måte, Virker nesten som det festet forran holder ijen på en måte så det ikke draes opp likt.. Men det som er så rart er at det detter ut av sporet sitt på samme måte når jeg sveiver nedover, takk for svar
Kaptein Vom Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Det kan virke som om klipsene på heveskinna har løsnet. Kjøp nye klips og smør mekanismen godt. Burde ikke koste mere enn 1500kr å få fikset på verksted dette
Singda Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Det kan virke som om klipsene på heveskinna har løsnet.Kjøp nye klips og smør mekanismen godt. Burde ikke koste mere enn 1500kr å få fikset på verksted dette ja har kjøpt nye klips men ble ikke bra alikavell=S Skal satse på å fikse det selv men er tydeligvis en ganske skjult feil tror jeg det må være=P vinduet er i sporet også,noe annet det kan være da?
Kaptein Vom Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Hvis klipsene er skiftet og i orden, bør du smøre og justere etter de listene som vinduet glir i. Silikon er bra smøring for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå