EM Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hei, var på NAF test og de konstaterte sprekker i drivremmen. Noen som vet hvor jeg kan få gjort det til en rimelig penge? Har også en lagerlyd som jeg mener er vannpumpen så tenkte ta den samtidig. Kmstand 140.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hei, var på NAF test og de konstaterte sprekker i drivremmen. Noen som vet hvor jeg kan få gjort det til en rimelig penge? Har også en lagerlyd som jeg mener er vannpumpen så tenkte ta den samtidig. Kmstand 140.000 Tror motoren har kjede. Sjekk med lokale verksted, ta en ringerunde og få et prisoverslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 både reimer strammehjul og vannpumpe bør byttes ved 140 000,tror jeg ville brukt ett bmw verksted hvis jeg ikke gjorde jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hei, var på NAF test og de konstaterte sprekker i drivremmen. Noen som vet hvor jeg kan få gjort det til en rimelig penge? Har også en lagerlyd som jeg mener er vannpumpen så tenkte ta den samtidig. Kmstand 140.000 ikke lett og anbefalle noe verksted, når du ikke sier hvor du holder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå