Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg billigst kjøpt supersprint og eisenmann eksos?

Har vært innom flere sider, men er interresert i om noen har vært borti noen som er litt billigere..

Skal man ha hele linja fra motor og bak så utgjør en liten prisforskjell ganske mye på totalen..

Skrevet

Er det ikke relativt stor forskjell på Eisenmann og Supersprint?

har Supersprint selv, med grenrør og hele veien bak, men det er enda rimelig diskret lyd.. ;)

Skrevet

hva måtte du ut med for hele anlegget da? Er vel temmelig stor forskjell ja, ikke minst prismessig.

Er åpen for alt jeg. Men det bør være bra lyd i anlegget. Ikke høy lyd men kvalitetslyd. Og kvalitetslyden bør komme når du vatrer pedalen.. :wink:

Supersprint er jo kvalitet, ingen tvil, men jeg liker også lyden av eisenmann. Derfor var det jeg tok opp de to i denne tråden.

Skrevet

Det var montert når jeg kjøpte den, men mener å ha sett det til rundt 10 lapper. kan nok stemme at lyden kommer rundt 4000 ;)

men nå har jeg aldri hatt gleden av å høre 8'ern med eisenmann.. om det leveres til den?

Skrevet
Det var montert når jeg kjøpte den, men mener å ha sett det til rundt 10 lapper. kan nok stemme at lyden kommer rundt 4000 ;)

men nå har jeg aldri hatt gleden av å høre 8'ern med eisenmann.. om det leveres til den?

10 lapper? d hørtes billig ut! så for meg jeg måtte opp i minst 20 lapper for komplett supersprint jeg? hmm..

Bare bakpotta til bilen min koster jo 6-7 lapper der jeg så pris sist?

Men Dekkmann har vel supersprint om jeg ikke tar feil?

Har rabatter gjennom jobben hos dekkmann mener jeg, så kanskje det ikke blir så klin gærnt?

Skrevet

Felgimport

grenrør 786301 14179,-

front med kat. 786302 19886,-

front uten kat.

(istedenfor kat.) 786312 4388,-

midtpotte 786303 ?

midtrør

(istedenfor potte) 786313 1869,-

bakpotte 786326 6670,-

Dette er da prisene på supersprint til min bil. e46 328Ci 2000 mod. :stupid:

Skrevet

nei d er priser jeg fant på sidene deres. Kommer jo på godt over 40 sauer det der. Men sjekker jeg på danske sider så er det helt ned i 25 danske sauer. uten at jeg har sjekket hvor mye det er i norske kroner. så kommer jo porto, moms.. etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...