pitchyou Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hei Var ute å kjørte helt normalt i går kveld. Etter en 30 min med kjøring måtte jeg bremse, og med en gang jeg toucher pedalen smeller det i høyre forhjul, og en alvorlig skraping. Jeg tenkte der sprakk brembo skiven så jeg stopper for å sjekke, men alt så ut som å være i sjønneste orden. Når jeg skal kjøre vidre Bremser det litt i Høyre for hjulet og det er en svak subbelyd og neste gang jeg bremset låste hjulet seg nesten og fortsatte å bremse og skrape etter jeg hadde sluppet pedalen, da kom også ABS lyset på. Noen som har peiling på hva det kan være? Jeg mistenker sensor eller helst styringselektronikken. Kan også nevne at speedometret fjusket litt før det sjedde, har det noe med saken å gjøre? Bilen er en 92 325 cupe Håper noen har peiling på hva det er/kan være.
Ballder Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Høres ut som metall mot metall det der. Min første tanke går mot totalt nedslitt kloss, men kan kanskje være kalipter som tar totalt kvelden også..?.. Ett eller annet er totalt på trynet ihvertfall. Ville nok tatt av hjulet og kikket fort som F***!
pitchyou Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 ja kan høres ut som metal mot metal, men bremseklossene er helt nye.
Bjørn 320 Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Og du er sikker på at alt vart satt sammen skikkeleg når du skifta?
pitchyou Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Og du er sikker på at alt vart satt sammen skikkeleg når du skifta? Tydelivis ikke, fikk forklart at det var en bolt til calipern som var løsnet...
Ballder Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Og du er sikker på at alt vart satt sammen skikkeleg når du skifta? Tydelivis ikke, fikk forklart at det var en bolt til calipern som var løsnet... Hehe. Håpe det ikke ble for store ødeleggelser da.
en325ic Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 heisann! er nåkk skruen til klaven som holder calippern som er borte:(
pitchyou Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Og du er sikker på at alt vart satt sammen skikkeleg når du skifta? Tydelivis ikke, fikk forklart at det var en bolt til calipern som var løsnet... Hehe. Håpe det ikke ble for store ødeleggelser da. neida var vist ikke noe som var direkte ødelagt. heisann! er nåkk skruen til klaven som holder calippern som er borte:( Var vist noe sånt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå