Tingeling Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Heisann. Av og til når (nesten alltid) jeg starter bilen, står det CODE i instrumentpanelet, og alt annet er dødt. Speedometer, bensinmåler, tempmåler osv funker ikke. Hvordan kan jeg bli kvitt det??? (Det er en E-34) Takk for alle svar
Sir Hofstad Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Vil tro du har stor kjørecomputer? hvor code-funksjon er aktivert?
Gunnar Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Da skulle ikke bilen ha starta i det hele tatt.. CODE er slik at man legger inn en firesifret kode før man går fra bilen, da slår den på startsperre. Du må så taste inn den samme koden igjen før du starter bilen. Uten å gjøre det vil den ikke få tenning.
Sir Hofstad Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ght=manual vet det, men må kanskje begynne en plass...
Tingeling Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Jeg har ikke kjørecomputer.. Og bilen sviver å går selv om det står CODE i instrumentpanelet..
doffa Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Jeg har ikke kjørecomputer.. Og bilen sviver å går selv om det står CODE i instrumentpanelet.. code er når instrumentet har en feil. code kommer inn når du kjøper nytt instrument som ikke er codet til bilen. du må inn på ett bmw verksted og code oppigjen indstrumentet ditt. du kan oxo ta det ut og dele det å se om det er irr inni på print platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå