Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjørte hjemm fra jobb her om dagen da bensinmåleren min bare datt ned og det oransje lyste, begynte å lyse. så skrudde av tenninga og starta bilen igjen da funka den 1 min eller noe så datt den ned igjen.

har ikke funka siden dette.

hva kan være problemet evt dyrt å fikse?

Skrevet

sikkert givern i tanken som er gaiken! prøv å ta denne opp og rør på flotørn! denne ersammen med bensin pumpa! vist du ignorer dette vil sikert biln di stoppe snart! da tenker jeg på at pumpa slutter å fungere. dette er en vanlig feil på e36..

Skrevet

Som en325ic sier dette er en vanlig feil på E36.

Men er ikke helt enig i at det betyr at bensinpumpa gir seg. Jeg har kjørt med denne feilen i snart 3 år. På min E36/7 så må jeg enten ut med bensintanken, eller skjære i teppet for å komme til giveren, og ingen av delene er veldig tiltalene. Så jeg bare lever med at den detter ned en gang iblant. Skjer som oftest når jeg har full tank.

Skrevet
Som en325ic sier dette er en vanlig feil på E36.

Men er ikke helt enig i at det betyr at bensinpumpa gir seg. Jeg har kjørt med denne feilen i snart 3 år. På min E36/7 så må jeg enten ut med bensintanken, eller skjære i teppet for å komme til giveren, og ingen av delene er veldig tiltalene. Så jeg bare lever med at den detter ned en gang iblant. Skjer som oftest når jeg har full tank.

man treng ik skære nån plass! ut me baksete flytt unna isolasjon skru laus 4 skrua! ta av stikkan 2stk av med 2 bensin slanga! trekk opp skiten! ganske lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...