LarsFromasj Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hei! Selger skinninteriøret fra min E30 M3. Førerstolen har et slitasjehull på det vanlige stedet (Venstre sidestøtte). Passasjersetet har ingen slitasjehull og er helt og pent, men vaieren til vippefunksjonen har røket på ene siden. (Dette kan fåes nytt, billig og enkelt!) Baksetet har heller ingen slitasjehull. Selges komplett for + bak; Kr. 4500,- Er også mottakelig for bud, men ingen skambud. En puss på disse med skinnpleie og du har et sett med knall stoler! Bilde av baksetet kan skaffes om et par dager da det fortsatt står i bilen.
batteri Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 sikker på at det der er m3 stoler da ? det er jo kunn M merke på den ene stolen å jeg har de samme stolene men mine er ikke m3
MrBimmer Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 m stoler er likt cabstolene. Fosjelen lger i baksete. =)
LarsFromasj Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Er åpen for bud også - skal bort! Helst hentes i Asker. (Mellom Oslo og Drammen)
Mr.Silver Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Er det M merke på M3 skinn da? har ikke det på mine jeg iallefall.
BimmerKing Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Er det M merke på M3 skinn da? har ikke det på mine jeg iallefall. M-merket er option. Det kan du også kjøpe løst hos din forhandler, og sette på stolene dine selv hvis du syns dette er tøft Beklaget OT her
Stramvaier Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 som flere sier over her så er det ikke standar med m-merke. lykketil med salge
LarsFromasj Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Bilde av baksetet skal jeg skaffe fortløpende, da jeg ikke har skrudd det ut av bilen enda. Skal prøve å få gjort det i kveld hvis orken er til stede... blir litt overtid på jobb så, får se hva jeg rekker. Skal ta det så fort som mulig iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå