miils Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 kunne du ha sendt meg bilder av interiøret? er d bakseter å? send pm
sgrevskott Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 jepp, har alt.. det er grått tøy, med hodestøtter bak. skal få tatt bilder til deg og han med dørene når jeg får kommet meg ut i garasjen.. det blir i løpet av neste uke:) har muligens noen bilder nå, skal sende på pm om eg har:) Sverre
maettis Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hei! Hvordan er statusen på panseret? Hvis det er uten bulker og lite rust, er jeg interessert. Hvor mye tror du det vil koste å sende det i posten til trøndelag?
sgrevskott Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Hei! Panseret har en bulk etter steinsprut. annet enn det er det svært bra. det er antydning til rust ved steinsprutbulken, men ellers er det rustfritt=) hva det koster å transportere kan jeg skjekke om du er interessert. men tror det blir dyrt. Sverre
RMY Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Har du fortsatt dørene ? Er de før eller etter 09/91 ? Hvilken utvendig farge ? Interessert i VF (ikke dørtrekk, vindu osv.) RMY
sgrevskott Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 ja, dørene har jeg fortsatt:) de er fra en -92 model 520, og har fargen calypsorød. 252.3 ring meg, så kan du komme en tur å se på de.. vi skal alltids bli enig om en pris;) Sverre
Alena Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 har du fortsatt interiør? bilde ? svar helst på PM Mvh Alena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå