Gå til innhold

Målere og motor som fusker av og til på E36 318iS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en -93 318i med is motor som driver å fusker litt med ujevne mellomrom. Når den får det så går den ikke skikkelig på jevnt turtall, men så snart jeg gir gass går den rent. Hva kan dette være? Den ryker også en del svart når dette problemet dukker opp.

Målerene har også en tendens til å plutselig få alle lys i noen sekunder, så detter målerene til null, og så blir det bra igjen noen minutter før det hele gjentar seg med ujevne mellomrom: Noen som har peil på hva dette kan være?

Skrevet

Hei!

Har noe lignende problem på min, i mitt tilfelle er det dynamoen som gir en spenning som varier veldig mye og ganske fort, så det blinker i lysa og motoren fjusker litt, virker som det påvirker noe elektronikk til motoren.. Dessuten Så har jeg problemet med at instrumentene hopper opp og ned et par sekunders tid innimellom, og det skal vistnok også være tegn på dynamoproblemer har jeg lest før på forumet.

Dette er problemer som kommer og går hos meg, men dynamoen skal straks fikses .

Ta å mål spenninga på bilen.

Skrevet

Hmmm... takk. Den fusker ikke sammen med instrumentene. Motoren fusker uavhengig av instrumentene. Men det kan seff være an sammenheng her. Får ta å sjekke dette da.

Noen som har andre formeninger om hva dette kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...