D3aQ Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Har ett svært problem...eller mange små problemer.. sentrallåsen, vindusviskerene, varmen i bakrute, cd spilleren og lyset i taket fungerer ikke. Å det rare med alt er at ingen sikringer som er sprengt, å for et par uker siden fungerte alt av og til men nå er det helt stillt i alt.... Finner ikke ut hva feilen er... Noen som har hatt samme problemet eller har en ide om hva som kan være feil...??
Thunegutt Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 kontroller sikringer under baksete?? her ligger det også 2 moduler som styrer mye av problemene dine... men jeg ville kontrollert kl 30 til ZKE rele`t. det hender ar sikringen ryker her. den er "teipet" fast på den tynne pluss-ledningen som blir skrudd fast på den store pluss-lednigen på batteriet...
D3aQ Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 har skiftet begge modulene, noen som tipset meg om at d kunne være feilen men d funket ikke. Skal se om jeg finner releet du snakker om. Takk for tipset
Singda Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 kontroller sikringer under baksete?? her ligger det også 2 moduler som styrer mye av problemene dine...men jeg ville kontrollert kl 30 til ZKE rele`t. det hender ar sikringen ryker her. den er "teipet" fast på den tynne pluss-ledningen som blir skrudd fast på den store pluss-lednigen på batteriet... snakker du om den svarte tynne ledningen atme bateriet? Veit ikke om den er der orginalt eller om den forige eier har plasert den der men den er værtfall ikke kobla til til meg, kan det være noe med sentralåsen og gjøre? plages med at når jeg låser hoveddøra så låser alle dørene seg opp ijen.
Thunegutt Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 jupp. det er den. ska værr en litt tykk klump rett der på kabelen. her ligger sikringen (type stor) kopler du den på, tipper jeg det meste av dine problemer forsvinner viss ikke den er koplet vekk av en grunn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå