Øystein E30 M3 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Hei.. Etter som det ligger an til innkjøp av ny garasjestøver så blir jeg sansynligvis nødt til å kvitte meg med caben Bilen kan selges med eller uten skilt/avgifter. Har vært på biltilsynet så godkjening er ingen problem,venter på org eksos med katalysator. Kommer nok denne uken. Det er eneste mangel etter besøket hos biltilsynet for knappe 2månder siden. Litt om bilen: -173.000km -strøken innvendig -kun ett par små skjønnhetsfeil utvendig -meget bra teknisk stand -Senk og felger godkjent i vognkort,17" hartge og koni med FK. -E30 M3 sperr,uler litt men ikke kritisk. -rustfritt effektanlegg med grenrør. -ikke sett rust -liten kjørekomp. -el.vindu/speil -M-tech matter,girkule og ratt. Jeg lar bildene tale for seg så er det bare å spør viss dere lurer på noe. Pris: 119.000,- ferdig reg. 75.000,- uten avgifter men med begge eksos anlegga (husker ikke på øre hva avgiftene var på men det er ca. 40.000,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Veldig pen bil da Lykke til med salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Veldig pen bil da Lykke til med salg.. Jo takk for det du.. Slett ikke værst den M3en din heller Er akkurat E30 M3 som ser ut til å bli grunnen til at denne må vike.. Men denne gangen er ikke M3en orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Nyyyydelig sommer bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Pen bil !! Fått noe bud ? ER ''Litt'' intr. dog uten felger og avgifter.. pris da ? send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Har du bilen enda???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har du bilen enda???? Ja bilen står her den Har ikke stresset med å selge den pga jeg har ikke kjøpt den M3en (enda vertfall). Klarer ikke helt å gi slipp på den før jeg er sikker på det kommer ny garasje-støver... kan ikke ende opp med å bare kjøre partner hele året Så bilen står fint i garasjen sin.. Har ett par inntereserte men jeg reiser til syden i 2uker og direkte på jobb i 2uker f.o.m 19.des så det ser ikke ut til å bli ett eventuellt salg før etter nyttår. Mvh Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Send meg info om M3en på PM da Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Send meg info om M3en på PM da Øystein. Kjenner du bilen? Mye fint til salgs så det er bare å bestemme seg som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Er nå hjemme fra både syden og jobb og bilen VURDERES fortsatt solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325i Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Er du interisert i innbytte `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 @Bmw325i: Skal du selge 325 coupe er jeg innteresert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Er du interisert i innbytte `? Send meg en link eller noe på pm så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Dette såg ut som et meget pent eksemplar ... Lykke til me salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg