Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva skal du har for bytting av toppakning m50b25 ( er d d motoren min heter? ) har toppakning liggende...

Som sagt er ikke jeg som driver med dette, ta kontak med de som står på prislista. Jeg har bare fått tak i disse folka med gode priser.

Skrevet
Fyy f....for noen priser! EN ting er sikkert, jeg vet hvor jeg skal gå neste gang jeg må gjøre noe med motoren..

Bra jobba a-dekk! Håper noen kan benytte seg av dette :)

Takker! hadde selv ting jeg skulle gjort med motoren min, og det er helt syke priser noen skal ha.

Skrevet
De prisene der var utrolig lave ja! :shock:

Men man må huske på at deler trolig kommer i tillegg.

Og de prisene der gjelder nok kun hvis man kommer med delene ferdig demonterte for å få de bearbeidet.

Hvilke deler??

Det stemmer, f.eks vis du skal plane toppen, så er ikke det med i prisen at de skal demontere. Kun for arbeid, de demontere og men slike priser må dere ta kontakt for.

Skrevet
fresing til pyramideringer da?? eller o-ringing av blokka?? er jo ganske ettertraktet det også..

Når det gjelder fresing til pyramideringer, så er det jo derfor denne tingen er kommet. Når du setter på pyramidringer de skjærer seg selv inn. Disse er ikke til å frese inn, men pianotråd, kan de sikkert frese spor til

Skrevet
fresing til pyramideringer da?? eller o-ringing av blokka?? er jo ganske ettertraktet det også..

Freser ikke inn til pyramideringer :)

Men man freser til pianotråd

det er jo samma sak bare større fres :wink:

Skrevet

Noen her som vet hvor mye man kan frese en m43 topp?!

er en E46 318 ia 1,9L 99mod..

Komp er 9,7:1, og det er reg. kjede..

Bilen har kokt, så må bytte toppakning og tenkte og plane toppen samtidig da den sikkert har fått seg en liten "vridning" eller hva det kalles.. :P

Tenkte og levere den inn for å få toppen gjort..

Ellers får jeg et familiemedlem til og montere osv..

Bruke org toppakning for å få litt mer komp!?

Er ute etter "litt" mere futt ihvertfall..

Takker for svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...