xZoPpY Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Hei.. Hvilke erfaringer har dere med kupèvarmer til bmw? Sleit litt i dag med å få opp sentrallåsen i dag etter jobb når d et var frøse på.. Fikk oppe låsen, men ikke sentrallåsen, stressa endel med det, og det er jo startsperre på den så.. Hva kan dere anbefale meg å gjøre når jeg må bruke bil til jobb og står fast etter jobb om det er kaldt ute.. Kupèvarmer noe å anbefale eller hva? Isåfall hvordan får jeg ledning inn i bilen, gjennom hull i veggen? Takker for svar på forhånd
xZoPpY Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Parkere cab'n om vinteren Hehe, nei kan nok ikke det gitt Kanskje det vil hjelpe å ta trekk over bilen i arbeidstiden? Skikkelig kupèvarmer koster jo flesk..hmm hadde vært kjekt med noen forslag her
Vegard Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Har selv Defa Warmup. Funker utrolig bra! Bare vær nøye og monter vifta i rett vinkel, hvis ikke får den dårlig effekt.
kazynor Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 hehe og hvor mye koster dette Defa Warmup vidunderet?
xZoPpY Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 hehe og hvor mye koster dette Defa Warmup vidunderet? Om du ser på www.bilradiospesialisten.no og trykker bilvarmer i venstr kolonne så finner du prisene.. er ikke så veldig billig akkurat.. Btw, er dette defa systemet noe man klarer å montere selv?
Tommy Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 En enkel kupevifte, med den nye termini ovnen, og med kabel inn til cupeen, koster vel ca 1500.- synes ikke dette er så dyrt, å du monterer det selv, på en time.
Vegard Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Kvalitet koster. Du har da BMW har du ikke? Velger du den enkleste løsningen som Tommy sier er det ikke så dyrt. Men skal du ha coupevarmer, motorvarmer, batterilader, trådløs styring osv så blir det helt klart dyrere. Og ja, du monterer det selv.
Steffan C Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Jeg monterte WarmUp i min Touring for 3 år siden. Ga 3000,- for komplett pakke med rabatt. Monterte alt selv, utenom motorvarmeren. Skikkelig digg, med isfrie ruter, varm coupè og fin lunk i motor når man er ferdig med en sur og kald nattevakt . Lader er montert på ECU boksen i motorrom, borret hull i høyre list på frontfanger til mini pluggen, kontrolldisplay montert på midtkonsoll(der el.vindu brytere til bak dører skulle vært) og coupèvarmeren montert under hanskerom (bilde). Kommer alltid til å montere/ha WarmUp på mine BMW'r i fremtiden .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå