Gå til innhold

Spiller, Hella 3000, JBL 6*9 mm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har diverse som ligger å ikke blir brukt som kan selges.

En stk Sony spiller. Lydkvalitetsspiller med DSP, 3 par 4volt utganger og 1 inngang. Sort utførelse, passer veldig godt i E36. Mulighet for å skifte bakgrunner og animasjoner. Spillern heter CDX-GT700D, og kosta 3800kr for et drøyt år siden. Åpen for bud.

Et par JBL 6*9 hatthyllehøyttalere. Monterte de i en bil som ikke har blitt brukt det siste året, og kommer neppe til å bli brukt det kommende året heller så da er det vel like greit å selge. Går for 500kr.. ubrukt..

Og om noen kan ha interesse av en Xbox, sånn gjennomsiktig sak Crystal eller hva dem heter (ikke xbox 360) så har jeg en. Den har ei spake og mulighet til å spille nedlasta/brennte spill og dvd-er.. Har også mulighet for tilkobling av digital optisk kabel for å få skikkelig surroundlyd.

Ligger også et par defekte biltemaforsterkere her, har ikke tatt emg tid til å feilsøke dem. Vil du ha dem blir de dine for en veldig symbolsk sum.

Et helt sett med orginale dempere og fjærer til E36 touring med sekser.

Bud mottas på PM :wink:

Skrevet
Hei. har du bilder av disse forsterkerene?

bilde her:

8zyegnlglqp7ho3u6o0r_thumb.jpg

Dem veier til sammen 5,2kg.

Ser ut til at det vil koste 125kr å sende dem med posten. Betaler du det skal jeg få sendt de avgårde jeg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...