Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har du søgt på google? jeg mener at e36 dashbord går rett inn i e30 uten modding? eller e æ på bærtur? mene å ha hørt dette en gang..

tror du e på bærtur ja!!

alt går, men er mye forskjelligt som skal passe overens her...

Skrevet

tenker bare på dashbordet uten alt anna mikk makk da! men har ikke jort dette selv, mene å ha lest noe om dette før par år sia! noen har sikkert forska på dette eller bugd om?

Skrevet

ja det må da være oen som har gjort dette? tenker og bygge om hele ledningsnettet te e36 også.. men det jeg tenker mest på er passformen og om dette ser tøft ut eller ser ut som en bøtte med dritt? google var ikke dumt..hmm.. skal surfe litt og sjekke.. men kom gjerne med bilder vist dere har noen :)

Skrevet

Det ble satt inn i den m3'en ruud racing hadde, du kan jo sende han en pm, han er inne her av og til mener jeg. Ellers er det en til her inne som holdt på med dette, men tilpasninger må til.

Hvorfor?

E30 dasjen er jo penere..

Tror også den midtre delen av dashen der kjørecomputer osv står kommer langt ut, altså nærme girspaken i e30..

Skrevet

hvorfor ja :) hmm.. syntes e36 dashbordet e mer "mafia" enn e30 dashen.. men om den blir kul i e30 spørs ja.. den e jo sykt kul i e36, men om den passer med linjene i e30 e jo en annen sak!!

Skrevet

Harald e30r mener jeg han kaller seg han andre som har satt inn e36 dash i e30, send han en pm og hør, hvis du går inn på prosjekt tråden han som ligger under prosjekter så kan du jo se hva han har skrevet der.

Skrevet
Det ble satt inn i den m3'en ruud racing hadde

E36 dash i E30 ser forjævlig ut! Litt modding må selvsagt til. Håvard, som nå er eier av den gamle Linder M3 DTM bilen byttet tilbake til normalt E30 dashbord ettersom det både så jævlig ut og skrangla uten sidestykke.

Det er mye E36 deler som er nice på E30, men IKKE dashbordet.

202039_25012006_59345.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...