Rune89 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 når eg kjøyrer i 70+ stiger temperaturnåla opp til det røde.. og varmeapparatet slutter å blåse varm luft... kan det vere at viftereima er litt for lite stramm.. eller føleren til temp måleren som er mongo?? nokon so veit noko om detta?? helsing Rune..
George Constanza Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 åssen fungerer bilen på tomgang, øker den på tempraturen da også??? så lenge bilen ikke koker, så¨er det nok ikkeså farlig. siden du nevner viftereima, har du skiftet den, eller andre deler??? vanskelig å si noe relevant i dette tilfellet. har bilen AC?? åssen kjørte du da det første gang skjedde??? åssen var det med vann og olje på motoren????
George Constanza Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 åssen fungerer bilen på tomgang, øker den på tempraturen da også??? så lenge bilen ikke koker, så¨er det nok ikkeså farlig. siden du nevner viftereima, har du skiftet den, eller andre deler??? vanskelig å si noe relevant i dette tilfellet. har bilen AC?? åssen kjørte du da det første gang skjedde??? åssen var det med vann og olje på motoren da????
jojr Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Det vil jeg tro er lite vann på motor eller vannpumpe som er gåen
Rune89 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 åssen fungerer bilen på tomgang, øker den på tempraturen da også???så lenge bilen ikke koker, så¨er det nok ikkeså farlig. siden du nevner viftereima, har du skiftet den, eller andre deler??? vanskelig å si noe relevant i dette tilfellet. har bilen AC?? åssen kjørte du da det første gang skjedde??? åssen var det med vann og olje på motoren da???? viss eg har kjøyrt i ca 70+ og senker farten til rondt 60 eller under synker nåla til normal.. og varmeapparatet varmer... veit ikkje om viftereima nett har våre bytta.. eg kjøpte nettopp bilen..
George Constanza Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 det ligger nok i det elektriske...
Rune89 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 oki.. sikkert føleren til temp måleren.. men det med varmeapparatet er jo snålt.. det skal jo varme ved høgt turtal.. humm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå