Trimkongen Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Halla. Jeg har en 325 som har blitt avskiltet i teknisk kontroll. Det som må gjøres for og få skiltene ut igjen er en full tekninsk kontroll, siden jeg bor utenfor bergen er det da naturlig og bruke enten bergen eller voss trafikkstasjon til dette. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer eller anbefalinger til hvilken trafikstasjon jeg skal bruke av disse??
Trimkongen Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Er det ingen fra Bergensområdet som har erfaringer fra B.T på enten Voss, Stord eller Bergen? Bilen vi snakker om er en 320 og ikke en 325, men jeg har tenkt og bygge om bilen til en 325, pga at jeg har en 325 donorbil som har blitt utsatt for STORE rustangrep.Dette blir først etter at jeg har fått bilen tekninsk godkjent, og jeg har tenkt og bruke samme traffiskstasjon til denne ombyggingen. Derfor hadde det vært kjempefnt om noen hadde innspill, erfaringer, eller lignende om statensvegvesen i Hordaland. Mvh Espen
oldetek Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 hei! har ikke prøvd å godkjenne bilen min her på voss hos biltilsynet, men erfaringen min med biltilsynet her på voss er at dem stiller seg på bakbena omtrent før du kommer inn i bygningen deres. også tar de nesten aldri telefonen heller. snakket med BT i stavanger og fortalte at eg hadde prøvd å få tak i BT på voss.., men da sa dem at de ikke pleier å ta telefonen der. var på stord å hentet ut noen prøveskilt engang og de virket mye greiere.
Viko Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Eg har aldri hatt problem på Voss, mht senking, felger, trimming. Har hatt litt problem i Bergen, mht senking og felger, men det var med en viss Rune Hjelle. Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73416&highlight=
Trimkongen Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Den med at de ikke tar telefonen var noe nytt for meg. Burde kanskje velge stord istedet då..hmm.. noen som har noen positive/negative opplevelser med stord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå