Gå til innhold

fjernkontroll for og starte motoren,

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det en slags fjernekontroll for og starte bilen min, eller fåes det kjøpt uroiginalt til e36 ? ..

lurer og på hvor man får tak i sånne lufthorn som spiller musikk til bil?

Skrevet

veldig kjekt om morran, å starte bilen fra soveromsvinduet, i det samme man står opp og når man går ut er bilen varm innvendig.. alt man behøver er og skrape is på frontruta:P og.. jeg har foresten startsperre på bilen, hvordan fjerner jeg den? .. er sånn att jeg må holde en dings som henger på nøklen inne i ca 1 sekund på et lite punkt i dashbordet..

Skrevet

det vet jeg ikke.har aldri monter det.men veit om en som har det samme systemet og han kan sitte inne og starte bilen.du kan få kjøpe det jeg har.ligger fortsatt i esken aldri brukt.har kvitering på det. koster 1085kr ny.følger med koblingskjema:D

Skrevet
veldig kjekt om morran, å starte bilen fra soveromsvinduet, i det samme man står opp og når man går ut er bilen varm innvendig.. alt man behøver er og skrape is på frontruta:P og.. jeg har foresten startsperre på bilen, hvordan fjerner jeg den? .. er sånn att jeg må holde en dings som henger på nøklen inne i ca 1 sekund på et lite punkt i dashbordet..

hva med en vanlig motor/cupé varmer? :)

Skrevet

spørs ossn gir:P haha.. ser for meg, parkere på butikkparkeringsplassen, går inn og handler, og trykker på knappen idet jeg går ut, starter bilen å den spøler av gårde og forsvinner utpå e6 uten sjåfør... haha:P

Skrevet
Dumt dersom du satte den i gir når du parkerte da ;)

Da starter den ikke. Må ha kjærra i fri el park samt handbrekket på. Nøkkel må settes i tenning når bilen skal kjøres, ellers stopper den så fort du prøver og kjøre. Dette pga tyveri og sikkerhet.

Skrevet
fri elr park? er ikke snakk om automat detta...

Fri er jo på manuell, dvs stanga i mitten (ikke i gir) Park er for automat. Dette systemet passer begge girsystemet.

• 5 months later...
Skrevet

Noen som kan forklare meg hvordan jeg kobler dette? Har samme enforceren (antar jeg). Jeg har koblingsskjema til Enforceren, og ekstra knapp på fjernkontrollen - men jeg trodde ikke dette fungerte? Hva med startsperra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...