Oil drop man Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Etter at jeg tok ut denne dingsen for så å sette den inn, så funka varmeapparatet som normalt igjen Så jeg trodde jo at det bare var litt dårlig kontakt. Men nå funker varmeapparatet bare på fullt igjen Er dette motstanden? Ble litt usikker. Ja,det er motstanden ja....
ThomasM Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Etter at jeg tok ut denne dingsen for så å sette den inn, så funka varmeapparatet som normalt igjen Så jeg trodde jo at det bare var litt dårlig kontakt. Men nå funker varmeapparatet bare på fullt igjen Er dette motstanden? Ble litt usikker. Ja,det er motstanden ja.... Hvor fant du denne ?? På pasasjer siden eller førersiden ? skal ut og leite selv i morgen, har sett på fører siden men er ingenting der eller så kan det være jeg som er blind
ThomasM Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Var ute og så nå, tror jeg fant den.. se bildet. Er det denne ? Hvordan tar jeg den ut evt og hvordan kan jeg finne ut om den har tatt kvelden ? Sorry jeg låner tråden din
The StigMeister Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Skal ned på et verksted å vise fram den dingsen som jeg tror er motstanden, så får vi se Tråden er til for å brukes, so go a head Hehe Vet ikke om det er motstanden som du viser til på bildet, men prøv å ta den ut får å se. Så kan du jo legg ut flere bilder
bård Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Begge er motstand, men er forskjell på de avhengig av om du har klima eller ikke..
ThomasM Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Jepp, det var motstanden.. Skrudde den ut, tok den inn og vasket den så pen atte.. og da funket vifta som aldri før Har klima jeg, sikkert derfor de er forskjellige.. Ble helt svart på fingern når jeg dro over de metal stengene.. Men vurdere og kjøpe ny uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå