Gå til innhold

Motstanden i varmeapparatet er gåen(e36) Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Etter at jeg tok ut denne dingsen for så å sette den inn, så funka varmeapparatet som normalt igjen :) Så jeg trodde jo at det bare var litt dårlig kontakt. Men nå funker varmeapparatet bare på fullt igjen :(

Er dette motstanden? Ble litt usikker.

3pouc9323z5y76q6lark.jpg

Ja,det er motstanden ja....

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Etter at jeg tok ut denne dingsen for så å sette den inn, så funka varmeapparatet som normalt igjen :) Så jeg trodde jo at det bare var litt dårlig kontakt. Men nå funker varmeapparatet bare på fullt igjen :(

Er dette motstanden? Ble litt usikker.

3pouc9323z5y76q6lark.jpg

Ja,det er motstanden ja....

Hvor fant du denne ?? På pasasjer siden eller førersiden ? skal ut og leite selv i morgen, har sett på fører siden men er ingenting der :( eller så kan det være jeg som er blind :oops:

Skrevet

Var ute og så nå, tror jeg fant den.. se bildet.

qcbtkhjey69bnpto2p3o.jpg

Er det denne ? Hvordan tar jeg den ut evt og hvordan kan jeg finne ut om den har tatt kvelden ? :)

Sorry jeg låner tråden din

:oops:

Skrevet

Skal ned på et verksted å vise fram den dingsen som jeg tror er motstanden, så får vi se :D

Tråden er til for å brukes, so go a head :wink: Hehe

Vet ikke om det er motstanden som du viser til på bildet, men prøv å ta den ut får å se. Så kan du jo legg ut flere bilder :)

Skrevet

Jepp, det var motstanden.. Skrudde den ut, tok den inn og vasket den så pen atte.. og da funket vifta som aldri før :D Har klima jeg, sikkert derfor de er forskjellige.. :) Ble helt svart på fingern når jeg dro over de metal stengene.. Men vurdere og kjøpe ny uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...