stian89 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Har tenkt å gå til innkjøp av bedre anlegg i bilen nå. har lest eindel på gamle tråder og har funne ut at frontsett er best å bruke mest peng på Planen er å kjøpe frontsett i 5 1/4 (2veis sett) høgtaler i hattehylle (kanskje 6x9 med adapter?) Forsterker til å drive frontsett, subb? og la cd-spilleren drive bakhøgtalarane? kjøpe ein kompis sin cd spiller (kenwood) har ein subkasse med 2x 10" proson(kjøpt på netthandelen ) sett på focal,hertz,gz ka bør eg satse på? prisklasse lavast mulig med bra lyd nokon som vil hjelpe å sette opp eit oppsett? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 buuump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 kjøp focal! 1290 kroner, jeg kjøpte det og er veldig fornøyd. Ellers høres oppsettet ditt bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 var innom ice audio idag, vart anbefalt focal 130a1 til min prisklasse,men kunne vente over jul og kjøpe focal 130vr når dei kom inn. ka høyres mest fornuftig ut? ka vil prisen på vr vere isåffal? anfefalte og 5" i hattehylle sia eg skulle ha sub baki i tilleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 hallo, ett tips, eller spørs hvordan lyd du skal ha da. skal du ha rein klar lyd, så hadde jeg montert 3 veis forran å driti i hattehylla. jo flere høytaler jo mere støy. så 3 veis, subb å grei forsterker er bra, husk kabler er viktig i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Ville ikke satset på 6*9 i hattehyllen hvis du har planer om å ha bass i bagasjen også. Jeg hadde det til å begynne med, men det endte med 2 stk ødelagte 6*9'ere. De tålte ikke basstrykket fra bagasjerommet så veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 sånn, blei focal 5,25 framme og bak i bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå