Singda Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Har trøbbel med sentralåsen, når jeg skal låse døra så låser den alle 4 dørene som den skal men ca et halvt sek etter den har låst låser alle dørene seg opp igjen, Skjønner ikke dette å lurer på om noen har hatt det problemet før eller et lignende problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annesh Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 hadde samma problem på min gamle 520 , veit ikke akk hva det kommer av, kan være så mangt, men tror hvertfall det skal hjelpe å bytte noen releer eller selve enheten. hvis ikke kan det være at noe ligger i klem da. Mye spekulasjoner, men blir det ikke værre er det jo levbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 ah okey,hehe hvor ligger disse relee`ene? =P har absolut ingen peiling på hvor det låse systemet ligger;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Hos meg er det helt likt, men har funnet ut at det er bryteren som står i B-stolpen på førersiden (står i dørlåsen på noen modeller tror jeg?) som er så slitt at når døra er lukket, så blir ikke denne brytern trykket langt nok inn pga slitasjen.. Hvis jeg trykker inn brytern med fingern og låser døra, så fungerer sentrallåsen normalt.. Noen som vet om det er mye jobb å skifte denne bryteren? Har ikke studert det så veeldig nøye enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 har AKKURAT samme problemet.. men med meg fungerer ikke låsen til bakluken når jeg låser bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 b-spolen? så vist jeg tar av dørpanelet på den siden å sjekker om det er noe dårlig kontakt nedi der eller noe? sikkert litt vanskelig å finne årsaken til slike feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå