///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 haha... ja de gjør nok det... btw halvard, har papirene på leppa hvis du vil ha de
Ad|oS Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Kom akkurat på at den GT'n nok har sett sine beste dager, men infoen kom litt før jeg kom med den hehe Takk for tilbudet Sondre, men tar ikke det så tungt
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 hmmm.... kan jo være du er så uheldig og treffer på simonsen mot sommeren! han pleier å være hard! har stoppet kameratene mine noen ganger... nådeløs vettu...han ene måtte kjøre rett hjem og parkere for han hadde prøveskilt og vi var på vei til treff i konsmo... men han kunne kjøre der! det som er det sykeste, det er faren til morten haha... han som kjører så vilt!
iNthe Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 ja riktig, mandal-marnadal er plassen.. ja jeg ville ikke si så mye om gt-en.. finnes fanatister her som ikke vil vite hva som har skjedd med en av verdens 350 gt'er.. hehe
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 fortell på pm, har ikke hørt no jeg er litt etter... hehe... bilder? kan bare sende på pm hvis du ikke vil ut med det btw inthe, tenkte du noe mer på forslaget mitt el?
iNthe Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 jepp.. sender deg en Pm.. har du gt-vinge eller skal du også ha en? mange som har meldt sin interesse nå.. hehe
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 har gt vinge jeg vettu ligge på garasjetaket og samler støv før våren
E36Cab1 Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Spør dumt nå sikkert,men de vingene passer cab? Isåfall er eg intr. Hvor lenge varer dette tilbudet isåfall?
Platti Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hei får dere tak i GT-vinger med bremselys?
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 det tror jeg du skal lete lenge etter! de kommer ikke orginalt med det (tror jeg) har i hvertfall aldri sett det før... skal skal jo være en tuning vinge og ikke en sikkerhetsvinge
Platti Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 okei, hmm... Da har jeg iallefall sett noen svært lignende med det i!
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 ja, det finnes noen som likner, men de har ikke den undervingen hvis du skal ha en vinge på din e36 vil jeg nok mene at fetere vinge får du ikke... og hva skal du med bremselys? du ser det jo ikke allikavel og så slipper du å måtte styre med ledninger og diverse
Platti Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 ja det er så sant så sant! vet ikke hadde en eller annen syk tanke om at jeg ville ha bremselys, husker ikke hvorfor lenger.. heh Kanskje jeg blir lett påvirket og glemmer mine argumenter
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 haha... men 2000 er en god pris på en gt vinge kopi... de fleste ligger på 3500 så hvis du skal ha en bør du slå til her eller du kan ta den helt ut å kjøpe en ekte til 10500 hehe... bremselys er oppskrytt! ikke særlig pent er det heller syntes jeg....
Platti Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 gjorde litt research, KOED har jo en slik en med bremselys, men uten undervingen så vidt jeg ser. kosta litt over en høvding.Sikkert der jeg fant en skrudd grunn til å ville ha det Men må si meg enig i at den "ekte" her ser bedre ut! Ja her sett litt på den prisen ja, ligger som regel over dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå