///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 mhm.... det er jo det at den bygger utover som gjør den så tøff, og undervingen her har du min, bare lagt på da gidder ikke å ta den på før våren...
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 men dirty! er det til sedan eller coupè du selger? de er jo litt forskjellige på lengden, eller det vil vel bli bredden hvis du ser den bakfra...
Dirty Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 men dirty! er det til sedan eller coupè du selger? de er jo litt forskjellige på lengden, eller det vil vel bli bredden hvis du ser den bakfra... Skaffer til Begge
Dirty Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 gjorde litt research, KOED har jo en slik en med bremselys, men uten undervingen så vidt jeg ser. kosta litt over en høvding.Sikkert der jeg fant en skrudd grunn til å ville ha det Men må si meg enig i at den "ekte" her ser bedre ut! Ja her sett litt på den prisen ja, ligger som regel over dette! Du tenker på motorsport vingen du! Har den på den røde bilen min! vingen er jo ikke lik i det heletatt da. blir det samme som å si at coupe og sedan er likt
E36Cab1 Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Får spørre igjen....passer til cab også? Og hvor lenge varer dette tilbudet?
///Mysild Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 ja, de har vel samme bakluka som coupe de... nesten... så det skal nok gå greit det varer sikkert så lenge de har vinger
iNthe Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 planen var å selge di til våren.. men dirty er litt triggerhappy å ville høre om det var interesse.. men blir nok klare så dere får julegave i år:)
E36Cab1 Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Sleng et PM til meg da når de er klare da Dirty
iNthe Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 vingene er uten bremselys ja.. prikk lik illustrasjonsbildene.. gt sportsvingen til e36.. smak å behag men syns den ser veldig fin ut.. prisen er også overkommelig
Dirty Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 prisen er veldig god faktisk!! Ikke noe å si på den nei! du må nok ha et par
///Mysild Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 haha... har jo en fra før som er samme som dere har... har jo lagt ut bilde tilogmed.... hjelper på salget
Dirty Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 haha... har jo en fra før som er samme som dere har... har jo lagt ut bilde tilogmed.... hjelper på salget hehe må jo ha flere
///Mysild Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 hahaha kan ha en vinge foran, en på taket og 3 bak
Dirty Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 hahaha kan ha en vinge foran, en på taket og 3 bak Haha blir rått! + et par gt lepper som skvettlapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå