Delousion Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Noen som har noe tips om hvor jeg kan sette inn min E39 for montering av turbokit? Bor selv i Møre og Romsdal, men trenger ikke å være i dette fylket, bare det gjøres "proffesionelt" Stikker til Bali nå, og kommer ikke tilbake før på nyåret en gang, og da skal tralla få litt oppgraderinger tenkte jeg Takker på forhånd for alle tenkelige svar Mvh. Delousion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 VS-Motor? Krb? Er jo i grunn plenty med folk som driver proft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Sant. Anyway, nydelig pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Takker! Skal sende inn en mail å sjekke hva de har å si til godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind_1989 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 www.pollymotorsport.no holder til i bergen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Atter takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Nyfrisert plen og bil kan være pent! Men ikke 20cm gress og løvetann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Nyfrisert plen og bil kan være pent! Men ikke 20cm gress og løvetann! bilen ser jo lavere ut da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Nyfrisert plen og bil kan være pent! Men ikke 20cm gress og løvetann! Hehe, var bare noen bilder jeg tok ved min gamle skole Men ja, ser poenget Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå