Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kjøp Supersprint til en mye billigere penge. Det er de som lager Hartge sine anlegg, og de selger eksosanlegg som ser helt lik ut, bare att det ikke står Hartge på dem.

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Her er et bilde som viser litt hvordan utseendet er:

cy2yf40g7cmduvxeuhki.jpg

for å være helt ærlig, så var utseendet ikke så stor froskjell. det er bare snakk om noen mm større, kanskje lyden er ganske bra også?? men det var jammen fin bil og mye glans. jeg får vente og sjekke litt rund ang eksosen da.

har du montert det led lykte selv?

er de orginale?

var innom gs bildeler igår, de sa: orginal led lykter koster 5200,- og da må du montere ny lys control modul også, og det koster ca 5000,- til.

er det noen som har peiling på dette her ang led lykter bak?

syns bilen til m martin så mye råere med de lyktene!!

Skrevet

LED-lyktene på min er originale og montert hos BMW. Stemmer at lysmodulen må omprogrameres også.

Jeg vet at du ikke trenger det med endel av de uoriginale, men med uoriginale deler, er det ofte til gjengjeld problemer med passform ol.

Har også hørt om problemer med å få dem til å fungere skikkelig og ikke vise defekt pære i check-control.

Husk også å bytte den delen av lykten som sitter på bakluken. Er mindre ryggelys på facelift.

Skrevet
LED-lyktene på min er originale og montert hos BMW. Stemmer at lysmodulen må omprogrameres også.

Jeg vet at du ikke trenger det med endel av de uoriginale, men med uoriginale deler, er det ofte til gjengjeld problemer med passform ol.

Har også hørt om problemer med å få dem til å fungere skikkelig og ikke vise defekt pære i check-control.

Husk også å bytte den delen av lykten som sitter på bakluken. Er mindre ryggelys på facelift.

var det du som gjorde det eller forrigere eieren?

Skrevet
Han som hadde den før han jeg kjøpte den av, gjorde det i Sverige. Noe rimeligere der.

ok, skal høre med noen venner om hvor mye det koster der, hvis det er rimelig så gjør jeg det med engang.. takk for info!!

Skrevet
ser bra ut dette ja Johnny :D

men du har lyst på hvit m3?

har du solgt 3.2'n da eller?

har lyst ja, har hatt det i mange år nå..

hmmm, 3,2liter er fortsatt der du sist så den.. har noe planer for den, men venter litt..

ringte deg her om dagen, men tlf var slått av, pss9 er på vei..

jeg har kjøpt en carbon med justebar flab til e36 m3.. kommer snart, kan ta en bilde å vise deg om du er intresert.

johnny

Skrevet

hmmm, 3,2liter er fortsatt der du sist så den.. har noe planer for den, men venter litt..

jeg har kjøpt en carbon med justebar flab til e36 m3.. kommer snart, kan ta en bilde å vise deg om du er intresert.

johnny

høres bra ut.

kan se på den når jeg henter pss9.

Skrevet

johnny

høres bra ut.

kan se på den når jeg henter pss9.

den er god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...