deismac Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Kom med bud. Kan hentes i Oslo og på Årnes e. avtale. Selve motoren, har også i allefall dekselet og, om det trengs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Har du med releet og ledningsnettet og? Hvilken farge er dekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Det er kun motoren, releet har jeg vel liggende et eller annet sted, men vet ikke hvilket det er i relehaugen. litt ledning følger med, men definitivt ikke hele ledningsnettet. dekselet er lyst, er det jeg husker, husker ikke farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Der er alt som BURDE følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 BURDE som i at jeg selger en taklukemotor? Selger jo denne i utgangspunktet i tilfelle noen har defekt motor, da er det ikke nødvendig å bytte ut ledningsnett og rele. Men det spetakkelet der ser veldig ut som den jeg har liggende. skal ta en nærmere titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Hehe, ble litt feil formulert. Men er av den oppfatning av at mange ønsker å ettermontere slikt elektrisk utstyr, og da er dette den "pakken" man trenger, inklusive deksel og bryter. Men skal ikke ødelegge annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Solgt ? jeg er nemlig på leiting etter en takluke-motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå