Scorn Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Hei Jeg har en meget pen og veldholdt nylakkert(hele bilen) metallic sort 1998/99 modell BMW 320i. Kilometerstand: 168000 km. Det har jevnlig vært utført vedlikehold/service på den da min svigerfar har bilverksted Den er i meget god stand og har: - Sort skinninteriør - El. sentrallås - El. vinduer foran - El. sidespeil - Airbags - Alarm - ABS bremser og antispinn - Høydejusterbart ratt - Oppvarmede seter foran - Farget frontrute - Regnsensor - Oppvarmet bakrute - Automatisk takluke - Midtlener - Orginalt BMW Radio/CD/kassett anlegg med mange høytalere - 17" Sommer og vinterdekk med orginale BMW alu-felger (1 sesong gamle) ++ Hvor mye kan jeg regne med å få for denne bilen? Betalte selv 190000,- for den våren 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 bilder hadde vært fint. regner med du har en 0`e for mye på km-stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorn Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Ja var visst en 0 for mye i km stand. Er rettet opp nå. Takk Kan legge ved noen bilder senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg