Scorn Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hei Jeg har en meget pen og veldholdt nylakkert(hele bilen) metallic sort 1998/99 modell BMW 320i. Kilometerstand: 168000 km. Det har jevnlig vært utført vedlikehold/service på den da min svigerfar har bilverksted Den er i meget god stand og har: - Sort skinninteriør - El. sentrallås - El. vinduer foran - El. sidespeil - Airbags - Alarm - ABS bremser og antispinn - Høydejusterbart ratt - Oppvarmede seter foran - Farget frontrute - Regnsensor - Oppvarmet bakrute - Automatisk takluke - Midtlener - Orginalt BMW Radio/CD/kassett anlegg med mange høytalere - 17" Sommer og vinterdekk med orginale BMW alu-felger (1 sesong gamle) ++ Hvor mye kan jeg regne med å få for denne bilen? Betalte selv 190000,- for den våren 2005.
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 bilder hadde vært fint. regner med du har en 0`e for mye på km-stand..
Scorn Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 Ja var visst en 0 for mye i km stand. Er rettet opp nå. Takk Kan legge ved noen bilder senere i dag!
Anbefalte innlegg