_CoZm|C_ Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Noen som har komplett teikning over hvordan cdspiller skal kobles i e39? Forrige eier var litt ivrig å lagte sin egen spagetti inni der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Har han klippet av kontakten så må du uansett ha en ny som sikkert bmw kan skaffe,bare å koble sammen igjen like farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Tror ikke det er repset med ledninger montert i støpsel ,tror det er løse ledninger og separat støpsel som rep del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Kanskje du finner noe som kan hjelpe deg på denne siden. http://www.baso.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 takk for det.. får ta meg ein tur te bmw tenke eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0hero Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg hadde samme problemet på min jeg også...bmw soundsystem det da:P men klarte det til slutt hehe... husker ikke hvor jeg fant skjema å videre,men det meste har jeg i hodet da jeg finner bilstereo ganke enkelt:P..så om du trenger hjelp så si ifra håper uansett du finner noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 meg og ein kompis fant et multimeter å målte oss fram te alle faktisk.. tok litt tid men gjekk bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0hero Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 hehe...tok litt tid vil jeg tro ja...av med alle dørtrekka da eller?? det har ikke jeg giddet for å si det sånn...tuungt:P men hei...bra du fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå