The StigMeister Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Det dunker i en bestemt takt når jeg har stoppet bilen å tatt ut nøkkelen. Har ikke hatt dette problemet før. Har hatt suben å forsterkeren ute en stund nå, men etter at jeg satt den i igjen, så har dette begynt å skje! Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Det kommer jo tydligvis strøm når det ikke skal komme, så du må vel til å begynne lete etter hvor den kommer fra. Regner med at både spiller og amp er kobla mot tenninga så de slår seg av når du slår av tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Selve cd spilleren slår seg av når jeg vrir av tenninga, men vet ikke om forsterkeren gjør det. Hmm.. Da må jeg jo ha kobbla feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 De fleste forsterkere har ei lita lampe som lyser når det står på strøm, så det er enkelt å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw2drs Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 det er kanskje styre strømms kabeln som er feil koblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Men når spilleren slås av, skal ikke subben ha signal fra signalkabelen lengre? Ergo skru seg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Signalkabel har jo ingenting med styrestrømmen å gjøre, er styrestrømmen fra spiller som slår av og på ampen, og er det strøm på amp kan det bli ulyder fra sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 kan hende at du har koblet remoten/styrestrømmen sammen med + kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 kan hende at du har koblet remoten/styrestrømmen sammen med + kabelen. Ja må være noe sånt. Har ikke sett på det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå