Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en pussig forsikrings opplevelse denne uken. Har hatt min e36 coupe 320 forsikret i gjensidige de siste to år. Siste år har jeg betalt ca 11500,- for den. Trodde dette var en rimelig god deal ettersom jeg sjekket en del da jeg kjøpte den for 2 år siden, og gjensidige var da billigst.

Men denne uke ringte det en person fra IF (har vært kunde der tidligere) og tilbydde meg forsikring på bilen for 6900 i året. Har 60% bonus.

Ble noe overasket over den gode prisen, så før jeg takket ja ringte jeg mitt selskap gjensidige og fortalte at jeg hadde fått et bedre tilbud av et annet selskap. Spurte damen på tråden om hun ville komme med et nytt tilbud før jeg skiftet selskap. Hun tok seg tid å regnet litt, men til min store overraskelse var det nye tilbudet hennes dårligere enn hva jeg betaler hos dem i dag. Hun skulle nå ha 14000 for bilen min, altså 2500 mer enn hva jeg betaler i dag. Jeg ble selvfølgelig meget :shock: overasket og spurte om dette kunne stemme? Hvorpå hun svarte at ja dette var riktig og jeg burde være glad jeg "bare" hadde betalt 11500 i året til nå...

Jeg er nå kunde i IF skadeforsikring.

nb hører med til historien at jeg var totalkunde i gjensidige. Det er jeg ikke nå.

Skrevet

hadde samme opplevelse uken før:)

helkunde i gjensidige, betalte vel 7800,- for delkasko 325i 16000km 10% bonus

ble helkunde i if og prisen var nede på 5500 for bilen, så for en gangs skyld synst jeg det var greit å hører på en telefonselger:)

Skrevet

Jeg jobber hos if så hvis du sender meg en PM med tlfnr kan jeg ringe deg nå i uken og forhåpentligvis lage en bedre forsikringløsning enn du har i dag :D

Skrevet
Jeg jobber hos if så hvis du sender meg en PM med tlfnr kan jeg ringe deg nå i uken og forhåpentligvis lage en bedre forsikringløsning enn du har i dag :D

Gjelder det meg også? ;)

Skrevet

Gjelder det meg også? ;)

Selvfølgelig, det gjelder alle :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...