-oddi- Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Hallo,har nå fått problemer med bila,eller lettere sagt så har jeg egentlig bare hatt problemer med bila siden dag 1. Når har det seg slik at i lengre tider,så trekker bila ikke på en måte ved gasspådrag.Er nesten slik som man skulla tro at man kjøre konstant med håndbrekket på. Men i tillegg smeller det enkelte ganger fra potta,og det lukter også svovel av bila til tider .Ingen som har peiling på hva som kan være feil.Må bare si at bensinfilteret og tennpluggkablene er skiftet. Fikk vite av Strandveien Auto at ikke bila bestandig tente på alle 4 cylindrene, p.g.a morkne pluggledninger. Så det var en av grunnene til at bila ikke gikk helt bra.Men nå er det jo problemer igjen med den da
-oddi- Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Ok .Men er det noe særlig vanskelig og skifte coilen selv da?
just_me Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Må si at jeg har samme problem. Trodde bare at bilen var blitt daff jeg
-oddi- Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Må si at jeg har samme problem. Trodde bare at bilen var blitt daff jeg Hehe,jeg bynner hvertfall å bli sinnsykt lei når dette skjer . Er så sjukt irriterende
kbteknik Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 er nesten helt sikkert et tenningsproblem.. nye plugger og tennkabler pleier å hjelpe.. åssen er den i tomgang? tikker den mye?
steinar84 Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 de er enkel å skifte. men fa tak i brukt(e) de kan være dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå