Anderslien Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Jeg har en 93 modell e34 530i som jeg ønsker å gi bort til den som kommer og henter den. Jeg har plukket ut girkasse, giroverføringer, svinghjul og mye annet og bilen har brunnet opp fra motoren og bakover. Det som er igjen på bilen er hele motoren som har gått 290.000km. Gikk veldig fint da jeg satte den fra meg. Hele bilen bakover har brent opp, så er ikke igjen noe bakover. Det som er igjen er selve motoren og mye av det andre frami der. Blant annet air condition pumpe, bremsekraftforsterker, abs o.s.v. Det er noen plastikk deksler som har smelta litt på motoren og insugsmanifoilen har smelta helt opp. Bytter man litt plastikk og fikser litt ledninger, så har du en veldig billig motor! Bilen står på felgene bak og med helt nye sommerdekk på alu felg foran, så er bare å bruke bilhenger for å hente den. Bilder kan jeg ta hvis det ønskes. Bilen står på Raufoss i Oppland, 1 mil fra Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 bilde? Jeg kan ta noen bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 oki;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 er bilen Norsk? Kan muligens komme å hente bilen i mårra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Eller.. Jeg KOMMER å henter den i mårra, hvis d er greit for deg? send meg en pm med nr ditt, så ringer jeg deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Eller.. Jeg KOMMER å henter den i mårra, hvis d er greit for deg? send meg en pm med nr ditt, så ringer jeg deg.. Glemte å skrive det. Bilen er svensk og kan ikke registreres. Nummeret mitt er: 41809860. Jeg er på jobb til kl 15 i morgen, så du kan komme etter det for å hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 okei.. tenkte egentlig ikke på registrering, men på vrakpant Da ringer jeg etter 15:00 i mårra j.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 okei.. tenkte egentlig ikke på registrering, men på vrakpant Da ringer jeg etter 15:00 i mårra j.. Hehe, skjønner. Hadde det vært vrakpant, hadde jeg levert den der selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg