Zara Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Den vil ikke spille cd`er.. Altså ,den tar imot de, men jeg får ikke lyd. Først var det bare enkelte ganger den ikke ville gi meg lyd når jeg skulle høre på cd i bilen, men nå blir det aldri lyd.. Men radioen virker som bare det. Er det spilleren som er ødelagt eller kan det fikses? + At når jeg kjører over humper og fartsdumper o.l. så svikter også noen av høyttalerene foran. Den ene kan plutselig koble seg ut/ jeg mister lyden på foreksempel høytaleren på sjåførsiden.. Dette er mildt sagt veeldig irriterende, så er det noen som vet hvor problemet ligger? begynner å bli lei av å måtte høre på den hersens radioen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnelling Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Sjekket om du har noen "løse"lednigner/dårlig kontakt på cdspilleren? Det med fartsdumpene og humpene høres veldig ut som et "dårlig kontakt" problem! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Joda, det hjelper å presse spilleren lengre inn da.. Hehe Den er nok litt løs Men det funker ikke med cd-spillingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå