Gå til innhold

Skal bestille xenon, noen som skal være med på bestillingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvis disse kittene er så frykteli mye bedre en de som man kan få billige, og jeg F.eks kjøper ett av deg kan jeg få hevet handelen hvis det ikke er bedre?

Hvilken Pærer er det med de kittene du selger som er så mye bedre?

er Hella pærer i begge mine som koster en brøkdel, og såvidt jeg har forstått skal hella være noe av det beste?

Skrevet
jeg betalte 2060,- før 2 kit. dette var 35w da. og den prisen var med frakt!

Som sagt tidligere i tråden: Hva andre tar for kitene, og hvor, er totalt uinteresant og ikke relevant for tråden. Hvis du mener det er dyrt, så kan du jo kjøpe der du vil.

Du går kanskje til ansatte i butikker å nevner at forskjellige varer er dyrere på en plass i forhold til den andre, og nevner i samme slengen at du får den billigere en annen plass også...? Har du ikke tenkt å kjøpe på en aktuell plass så lar du jo gjerne være å nevne det også?

Skrevet
Så hvis disse kittene er så frykteli mye bedre en de som man kan få billige, og jeg F.eks kjøper ett av deg kan jeg få hevet handelen hvis det ikke er bedre?

Hvilken Pærer er det med de kittene du selger som er så mye bedre?

er Hella pærer i begge mine som koster en brøkdel, og såvidt jeg har forstått skal hella være noe av det beste?

Hvor godt et kit er i forhold til et annet vises blant annet på lyskvalitet og levetid, noe som viser seg etter å ha brukt de en stund. På noen xenonkit blir lyset svakere etter en stund, lyset flimrer osv.

Og hvis du mener at det ikke holder mål, så får du jo hevet kjøpet samme hvor du kjøper og hva du kjøper, ikke sant?

Nå består ikke et xenonkit av kun pærer da, så om Hella pærer er noe av det beste - noe det forsåvidt er - så hjelper det lite den dagen resten av komponentene ryker. Det er kvaliteten på hele kitet, og ikke bare pærene som avgjør hvor bra et xenonkit er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...