_Mayhem_ Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 skifta dysene i dag, tilbake til orginale, og gikk bedre på tomgang da. Men langt ifra rent.. Hvordan er det med jord til coilene? Skal hver enkelt coil ha jord? tror jeg mangler den ene plata imellom coilene ser du..
Galskap Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 er vel kun 2 coiler som skal ha jord, den nr 3. og 6.! men tomgangsmotoren, skal være koblet på innsuget! ellers går den ikke på tomgang.. er på tide du begynner å få liv i bil'n no anders:P
_Mayhem_ Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Ja, er på tide ja:) Nei, får glane litt under innsuget når jeg er ferdig på jobb, men mener bestemt den er tilkoblet:)
casper Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Har ikke så jævlig peil, men når det begynte å smelle i innsuget mitt og gå ujevnt (org. M20B20), så var LMM gåen. Har du Haynes-manualen står det hvilke pinner du skal måle på med ohm-meteret for å sjekke om den funker.
_Mayhem_ Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 har du haynesboka å kunne sjekka det for meg? Eller noen andre?
Galskap Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 mener og huske det var noe galt med lmm da harriet hadde bilen, eller ble den bytta?
_Mayhem_ Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 aner ikke, meget mulig det. men fikk bilen til og gå pent da jeg kobla til lamda før jeg turbokoverterte.. eller renere da..
_Mayhem_ Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 da går bilen som ei kule:) var noe dårlig kontakt til lmm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå